In the suburbs of Paris, Albert, a freelance reporter, vows to take revenge for the brutal murder of his young daughter while Sayoko, a Japanese female doctor, assists him in his quest for revenge. With Sayoko's skillful guidance, the two get closer to the truth behind Albert's daughter's death, but it turns out that a mysterious cult and human traffickers are involved in the case. When they finally get close to the truth, Sayoko's real intention is revealed...