Mina and Ocean, strangers to each other, meet on a rooftop the same night, ready to jump to end their lives. This coincidence shocks them. Bound by their distress, they form an unlikely duo: Mina, a fearless girl from Belleville, and Ocean, a secretly wounded heir of the elite. They make a pact: to give life one last chance until dawn. If death still seems preferable, they will jump together. Will this night give them the courage to live?