Antoine is 33. He is an idealist, perpetually dissatisfied and searching for true love. The natural ease and apparent nonchalance with which he criss-crosses Paris can no longer conceal his loneliness.
Then, one day, Antoine meets Clara: she is beautiful, free and generous, switching from cheerfulness to gravity with a charm that immediately works its spell on Antoine. They are made for each other and have never experienced anything like this before.