Jérôme is not well. Jérôme is depressed. Profoundly. Since he lost his job and since his girlfriend left him, Jérôme does not sleep any more, does not eat any more, and especially, does not speak any more. His friend Bernard decided to help him. It is the only things do. Otherwise, what are friends for?