Times are hard, the crisis spares nobody, even more those who felt protected. Viollette, comedienne, has little work, has written a feature movie which she tries to finance to give a new breath to her artistic life. Her husband who supported her until then also finds himself struck by this crisis. Under pressure, between her husband and his children who take up all of her time, Violette is forced to find a radical solution: rent her offspring.