Two strangers, Nathan and Daniel, emerge seemingly unscathed from a violent car accident on the side of a remote mountain road. As the reality of their situation dawns on them, and tempers flare, two strange doors appear in the middle of the road, each offering an opposite destiny. This triptych explores guilt and punishment, and doesn't shy away from showing the darker side of humanity.