Young Carmilla is jealous of her friend's engagement, and her obsession leads her to the tomb of a female vampire. The vampire possesses her and leads her to kill and terrorise the inhabitants of the estate. But is it all in her mind, or is she really under the control of an ancient vampire ancestor?