A professor and his young assistant set out to find Count Dracula’s remains and find themselves caught up in the world of the Parallels, monstrous and fantastical creatures with dark desires… Will they uncover the strange ties that bind a weird dwarf dressed like a clown and his vampire bride-to-be? Will they be able to escape the murderous plans of the Scarlet She-Wolf, a couple of witches and the sensual, child-eating ogress?