On a cold dark night a mysterious blonde girl is seen running around in the woods. It's Elisabeth (Brigitte Lahaie), who has escaped from a high-rise prison, where people are kept who have been contaminated by an environmental accident. Their thoughts, memories and emotions are slowly eaten away by disease, turning them into sad, helpless creatures. A young man (Vincent Carder) has fallen in love with Elisabeth and tries to help her escape. But the clinic's henchmen are ruthless.