Martine is a tough female cop trying to solve the kidnapping of young Caroline by a gang of pornographers. She already has an accomplice inside the gang feeding her information, but progress is hindered by her own police commissioner. In her private live, Martine likes to hang around with her male colleagues, swapping a younger cop for the more mature and experienced Jean.