Marcel is a taxi driver who luckily pickups a gorgeous woman who begins to undress herself while in the back seat. Soon she leads him to a Private Club where he can pick any woman he wants to satisfy his sexual fantasies. After he enjoys a few exciting moments with 2 lovely ladies he is introduced to the many characters that make up the Private Club and begins enjoying the sexual games. The Private Club isn't all that's on Marcel's mind though as he is madly in love with Lisa who he met in Paris.