Greta, a Swedish student comes to Paris with a view to making it there. But comely and friendly as she is, she soon becomes the prey of all the rutting males around. To run away from their horde she finds refuge in the arms of Claude, a rich educated lesbian girl. Happy at the beginning she gradually feels oppressed on account of the possessiveness of her mistress. One day she meets Jean and falls in love with him. But Jean is a bisexual and is at present the model and lover of a celebrated homosexual artist, Mathias Decas...