Katherine is being accused of murder. The victim was a louse who was trying to destroy Katherine's latest romance by digging up evidence of an earlier indiscretion. For a while, it sure looks like Katherine did indeed commit the murder, but soon the true culprit becomes obvious (to the audience, if not the authorities).