Elisabeth D'Anthar cheats on her husband François with Simon De Chabre. François, who suspects something, surprises his rival and wounds him. Elisabeth 's sister, to save the situation, claims that Simon is actually in love with her and came to see her. They have to get engaged and Simon breaks up with his lover. But Elisabeth is not prepared to accept it, and she becomes the head of a gang of "drivers" in order to kidnap her husband. Famous Vidocq intervenes.