Wealthy and decadent industrialist Georges Radamante rules over a strange secret suicide cult and wants to achieve immortality by figuring out a way to share the biochemistry of a young mute orphaned vampire woman. Complications ensue when Radamante's son Pierre finds out what's going on and falls for the comely lass.