Two girls disguised as clowns have broken a convict associate out of prison. When he is shot during a car chase, they abandon the vehicle and their disguise and take off on foot. After using their wits and their figures to steal food and escaping being buried alive in a cemetery, they eventually find themselves in a remote castle inhabited by a clan of vampires.