A boy and a girl who share similar morbid romantic interests in music and poetry picnic at a labyrinthine cemetery and make love in a tomb. Night falls and they find themselves locked in and running in circles as their alternating fears and fascinations with death and decay overtake them and lead to an ending that can either be seen as tragic or romantic.