Left for dead after the A307 plane crash on their nuclear plant, the workers of Octeville-sur-Mer went through a series of mutations. They formed a small amphibious community among the radioactive ruins. But they failed to reproduce their species. Last survivor, Cotis is crushed by loneliness. Until a crew of dumb surfers lands on the beach.