Alice, seventeen, lives in a town near Angers, with her stepmother, manager of a road restaurant. José, her father, is going to come out of prison in a few days. The girl, who has never forgiven him this abandonment, is in rebellion against her circle of acquaintances and especially against this father whom she refuses to see again. This is when she meets Jimmy, a hooligan of about twenty. Disappointed by his father, seduced by Jimmy, Alice decides to help himto pay off a debt of money, without measuring, a single moment, the consequences of her acts.