Pierre, 20, looks like any other guy his age. But to support his studies in molecular biology, he also has another life which he prefers to remain secret—to make some extra money, Pierre works as an escort. One day, he receives an insistent SMS from Hélène, one of his regular clients. Intrigued, the young man will discover a side to her that he did not know existed.