Affected by the recent death of her mother, Alice, 16, is excluded from high school and sent by her father to the countryside at her grandparents’ house. There, she ‘ll care about a calf but the young animal is destined to the slaughterhouse. Determined to save him, she gets closer to activists and gets involved with all the strength and excess of her age, far from imagining that this fight against animal suffering could become the ground of reconciliation with her father, of their resilience...