Anya's arrival in the middle of the school year will change the daily life of her CM2 class. After being hit in the head by a soccer ball, Anya realizes that the the playground is designed to favor boys. For Anya and her new friends, Nils, Jade and Zoé, you have to fight to find your place. And in the middle of the conflict that arises, there is Nathan, the son of the headmistress. Between Anya and Nathan, feelings then unknown appear...