Paris, Christmas 1904. When the Paris police department - under the orders of Police Chief Lépine - begin to clean prostitutes off the city’s streets, a man’s body is found in the Bois de Boulogne gardens. Inspector Antoine Jouin is entrusted with the investigation, which leads him into an illicit world where pimps, blackmailers and crooked doctors are interlinked in a web of intrigue.