Matthias Le Goff, World Swimming Championship silver medallist, makes a homophobic remark on TV. His punishment? To coach “The Shiny Shrimps”, a gay water polo team, motivated more by partying than competition. This explosive coach-and-team combo then heads to Croatia to take part in the Gay Games, the world’s biggest gay sports meet. The journey offers Matthias the chance to discover an unfamiliar world that forces him to take a fresh look at himself and rethink his priorities.