In his five-bedroom apartment in the Paris region, Grigri and his gang of pals squat and keep the neighborhood awake. Threatened with eviction, his father, the former great marabout back home, decides to play a trick on them and push these dunces to at last become responsible young people. Invisible to the world, Tomi, Nessbi, Deuspi, and the others will have to choose sides, arm themselves with knowledge, or enrich themselves with double-edged power.