To seduce Alizée who he has just met. Sébastien sets his mind to cooking the perfect dish. Not just good: per-fect. And for that he needs a lime. His search for the ideal citrus is going to obsess him to the point of making him unbearable to his best buddy Manu, and his buddy's buddies, bit that's less of a problem. What if a simple lime could teach him to let go?