For the Olympique de Paris soccer team, this away match scheduled against Caplongue was merely supposed to be one last chore before the end of the professional season. Yet no one could ever have imagined that an unknown rabies-like infection was going to spread like wildfire, turning this small town’s inhabitants into ultra-violent and highly contagious creatures.