Pippo and Stan, best friends, share a common love for basketball and a longtime misfortune. That is until they come across a once in a lifetime opportunity: joining the French Paralympics basketball team, acting as mentally challenged. Out of players and time, the national coach recruits them willingly. Pippo and Stan fly to Sydney for the Olympic games with their teammates. Getting to know the disabled and the Paralympics community, they will soon get carried away by the competition. They actually have a shot at winning. That is, if they don’t get caught...