Guillaume Nicloux’s movie is a feast of punchy dialog and acting. (Le Canard Enchaîné)
Actors who can make you feel real emotion ... the best thing going ... fantastic. (Le Parisien)
Nicloux carries it off. Darroussin, Courau and all the other players are sensational. (Charlie Hebdo)