Marco is a skinhead, tried and true. With his buddies, Braguette, Grand-Guy, and Marvin, he beats up Arabs and sticks up posters of far right political parties.
Until the moment that he suddenly feels, in spite of himself, all this hatred desert him.
L’Express: "Director Diastème's heartfelt approach, clashing with the violence of the streets that unfortunately feeds news stories, is what makes this film as disturbing as it is moving."
Première: "Lead Alban Lenoir reveals a varied range, between ultra-violence and an intense inner life, with equal intensity."