In the middle of the night, Magloire is smoking a cigarette in an abandoned train station when the police show up for an ID check. He starts running with no luggage, no future until he meets a dying man from who he inherits a fortune. Magloire is now pursued by a gang. He becomes their hostage and accomplice too, since he has nothing to lose. Like someone who gets away with everything, someone with no expectations...