Enzo, a broke comedian and employee of a home-delivery company is forced to accept a contract on the evening of December 24: to deliver pre-paid gifts disguised as Santa Claus. It’s going to be an eventful night! Just when he thinks he’ll be able to get through this «chore» with ease and get home quickly to celebrate Christmas with his family, Enzo has to deal with dysfunctional families, psychopaths, ultra-drunk people, not to mention a host of impromptu encounters...