Laura, 21, is determined to graduate from high school, just like everyone else. Except that Laura is a little different. She has Down syndrome. While facing her own struggles, she must also deal with the doubts of her loved ones and the occasional cruelty of her peers. Overcoming challenge after challenge with a mix of emotion and laughter, Laura fights for every inch of opportunity that life tries to hide from her. Like a film in which disability offers a new perspective on life’s challenges and the pursuit of happiness.