Jeanne (35), a brilliant architect, has a new assignment: To renovate the sumptuous Daguerre mansion owned by an eccentric family, head of a board game empire. When the landlord and patriarch César is found dead, everyone present becomes a suspect. Suddenly Jeanne’s mission turns into a life-size investigation to expose the murderer...