Abel is a delivery boy for Enjoy!, a home-delivery app - a temporary job until he lands his dream internship. Yass is a trainee at a 24-hour news channel with a reactionary editorial line. Igor is an ambitious young lawyer who dreams of defending great causes. Their destinies collide in a world ruled by speed and efficiency, far away from their ideal of social justice.