Judith leads a double life between Switzerland and France. In the first country, she lives with Abdel, with whom she is raising a little girl; in the latter, she lives with Melvil with whom she has two older boys. Gradually this fragile balance, based on secrets, lies and back-and-forth trips begins to veer dangerously off the rails. Trapped, Judith choses to plow forward despite the dizzying escalation this entails.