Virginie, Erik and Aristide are police officers. All three try to keep their personal and emotional lives together while dealing with daily incidents of violence in homes and on the streets. One night, they are assigned an unusual mission: to drive a migrant to the airport for unspecified reasons. On the way there, Virginie discovers that the man will be sentenced to death if he goes back to his country. Faced with an unbearable dilemma, she starts to question their mission. The trio has one night to decide a man’s fate.