For months, Mika has been finding strange things on her motorbike every day: red ribbons, coins, locks... Until a mini padlock hidden in the chain of her engine almost causes her a serious accident. Determined to find who has been harassing her, she films her bike from her balcony with the help of her friends. But everyone's fantasies and projections are clouding the potential leads. Harassment, flirtation or revenge? Is the situation romantic, sentimental or threatening? Mika and her gang investigate.