Solange, the loud-mouthed Guinean, Fanny, the downtrod- den middle-class woman at the end of her tether, Michèle, the outdated queer activist... These women have nothing in common, and yet they are going to unite around a fight : a housekeepers’ strike that, while seemingly hopeless, is going to turn their lives, their principles and their vision of themselves upside down, shake them out of their solitude and finally make them visible...