Nora, Zoé, Steve and Prestance are twenty-something valets, hostesses, baggage handlers and bartenders in luxury hotels. They serve a wealthy clientele whom they study in secret, the better to rob them on the road. They're the "Carjackers": virtuoso pilots, they rob on their lunch break in an hour to avoid suspicion. More than a gang, they're a family, close-knit, untouchable, invisible. While they're planning their latest coup, the manager of a Palace hires Elias, a fearsome hitman, to track them down, identify them and make them pay. Despite the danger they face, will Nora and her accomplices pull off their ultimate heist?