Elyas, a lonely and paranoid former Special Forces soldier, becomes a bodyguard for 13-year-old Nour and her mother Amina, who have come from the Middle East. As the ex-warrior and the young girl get to know each other, a mysterious commando targets them. Elyas will stop at nothing to save her.