Paris, nowadays. Antoine Cerda, a police commander with the prestigious BRI, is transferred to the Anti-Crime Brigade following a sanction from the Inspectorate General. He turns his back on his former comrades in arms and his group, led by the charismatic Sami Belkaïm. Thirteen months later, two members of his former team are shot dead in less than twenty-four hours. When a third mysteriously disappears, Antoine Cerda decides to conduct his own investigation. His investigations will plunge him into the middle of the police war and lead him into a terrible descent into hell.