2011. Affected by years in prison, Djo is a delivery driver in the city of Cergy. As the crisis erupts in Côte d’Ivoire, he finds himself having to clandestinely house members of his family.
The prospect of offering a better life to his daughter is gradually tipping him into a spiral where he will lose control.