Nora, a fifteen-year-old from Martinique, is forced to follow her mother Laure and her little, six-year-old sister Mélissa to the north of the island to live for a while with Henri, her grandfather, left paralyzed by a stroke. They move in with the old man to provide him with daily help. But very quickly, the house's atmosphere and Henri's presence will awaken childhood memories in Nora, which will be embodied in the fear of an attack by an evil spirit.