One summer evening, from his bedroom window, Theo sees a small luminous asteroid fall. He warns his older brother Thomas, but he doesn't believe it. In the night, Theo goes outside to encounter this celestial body. The next morning, Theo disappears.
Thirty years later, Thomas is saying farewell to his childhood home when his seven-year-old brother reappears.