Ela, a bereaved mother, wants to leave the house of her husband and start an independent life of her own. She's the daughter of a cabaret dancer, who once had an affair with the owner of an iconic theatre in North Calcutta, called Sarkarina. Ela's step-brother, Bubu lives alone in the now abandoned theatre. Unable to secure a bank loan to buy a house of her own, Ela uses her boss, owner of a ponzi-scheme to get what she wants. Soon, however, she realizes that she's not the only scavenger in a city hungry for more.