Abidjan. Ali, a young homosexual Muslim, reluctantly attends the Catholic wedding of his lover Saint. He tries to keep up appearances, but Maël, a French import-export manager present at the festivities, soon understands the nature of the relationship between the two men and starts sexually blackmailing Ali.