Richard Altman, an upright and respected judge, sees his life turned upside down when his son Lucas commits a hit-and-run, leaving a motorcyclist for dead. Richard urges his son to turn himself in, but realizes that the victim is none other than the son of a powerful mob boss, and that Lucas would be signing his own death warrant by surrendering to the authorities. Willing to do anything to save his son, the judge will renounce all his ideals, get caught up in a vicious cycle, and embark on a true descent into hell...