In a world where eternal youth is a dream come true, a centenarian cop investigates a wave of teenage suicides.
As in his first film, Thomas Cailley successfully blends genres (from anticipation to detective fiction, from teenage chronicle to thriller) to offer a reflection on the place our society accords to youth. An aesthetic success with melancholy overtones, supported by a fine cast of young French actors, led by the singularly intense Garance Marillier, opposite Yvan Attal, a moving cop bent under the weight of years, in search of a new lease on life.