A print shop worker, Patrick is a veteran in the fight against the bosses. He's a union leader respected by all, a maestro of the picket lines, who proudly flies the flag for worker brotherhood and the fight against the super-rich... But Patrick has just inherited a hundred million... For everyone - his wife Suzanne, his children, and even his colleagues - it's an unexpected opportunity to change their lives. Everyone... except Patrick, now a multimillionaire unionist, but who has no intention of upending his daily life, and even less of giving up his ideals...